Social Image Fallback

Hiswa Blauwe vlag Golden Anchors

Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek

Beste ligplaatshouder,

42% van onze ligplaatshouders heeft deelgenomen aan ons tevredenheidsonderzoek. Een goede respons. Aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt: hartelijk dank voor alle positieve en constructieve feedback! Het is fijn om te zien dat uw betrokkenheid bij onze jachthaven groot is.

Hieronder vindt u enkele kernpunten die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen:

- Orde en netheid, de botenlift en de stroom- en watervoorzieningen op de haven worden door u het meest als uitstekend beoordeeld.

- De klantgerichtheid en vakkundigheid van onze medewerkers worden als goed tot uitstekend gewaardeerd.

- U voelt zich veilig op onze jachthaven.

Natuurlijk zijn er ook een aantal verbeterpunten onder onze aandacht gebracht.

Zo geeft u bijvoorbeeld aan behoefte te hebben aan meer prullenbakken en afvalcontainers op de haven, toezicht op bezoekers van de jachthaven zonder boot en verbetering van de WIFI. Ook geven steeds meer ligplaatshouders aan overlast van waterplanten te hebben.

Binnenkort hebben wij nieuwe bagagekarren van het best beoordeelde model, dat u van ons uit het verleden gewend bent. Dit keer een uitvoering waarin bioplastics en waterplanten verwerkt zijn.

Wij gebruiken deze resultaten om onze dienstverlening te analyseren en vervolgens te verbeteren. Veel ligplaatshouders hebben aangegeven hierover mee te willen denken in een zogenaamde ‘denktank’. Binnenkort nodigen wij hiervoor een aantal ligplaatshouders uit. Als de datum hiervoor bekend is ontvangt u bericht van ons. U heeft aangegeven graag geïnformeerd te worden per e-mail of nieuwsbrief dus houdt uw mailbox in de gaten!

Indien u aanvullende tips of ideeën met ons wilt delen, kunt u te allen tijde contact opnemen d.m.v. een e-mail aan ondergetekende of direct met onze collega’s op het havenkantoor.

Met vriendelijke groet,

Namens team Jachthaven Naarden

Gerrit Gortzak, Havenmanager

E-mail: ggortzak@jachthavennaarden.nl

 

Delen